به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، رضا برومند با بیان این مطلب گفت: «ضرورت و اهمیت دیجیتال مارکتینگ در دنیای بازاریابی امروز، بر هیچ کسی پوشیده نیست و هدف ما در حوزه بازاریابی و تبلیغات به این سمت و سو بیشتر بوده است.»
او افزود: «به همین منظور در سال جاری در حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری پرتال جامع گردشگری استان هرمزگان به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و روسی برای بازارهای هدف استان طراحی و اجرا شد.»
برومند ادامه داد: «همچنین طراحی و ساخت اپلیکیشن هرمزگان گردی برای دسترسی سریع مسافران و گردشگران به جاذبه های گردشگری را در دستور کار قرار دادیم و این مهم را به سرانجام رساندیم که در سومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری رونمایی می شود.»
مدیرکل هرمزگان ادامه داد: «همچنین در بحث اقلام تبلیغاتی، مستند و کلیپ سمفونی هرمزگان و کتابچه جاذبه ها و مسیرهای گردشگری شناخته شده و کمتر شناخته شده استان طراحی و ساخته شد که این اقلام نیز رونمایی می شوند.»
برومند تاکید کرد: «مراسم رونمایی اقلام فرهنگی و دیجیتال اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در حوزه بازاریابی و تبلیغات روز جمعه 25 بهمن ساعت 14 با حضور مسئولان برگزار می شود.»
انتهای پیام/